Archiwum 16 września 2010


wrz 16 2010 O smsach słów kilka
Komentarze: 0

Znalazłem niesamowite darmowe doładowania

SMS jest niewątpliwie najbardziej elastyczne bezpośredni kanał marketingowy. Przy szybkości odczytu tempie ponad 97%, nie ma lepszego sposobu na uzyskanie wiadomości prosto w ręce obecnych i potencjalnych klientów, niż starannie wybranych sms wpisu.

SMS jako mechanik odpowiedzi jest również stały się znacznie bardziej powszechne, a większość organizacji charytatywnych i reklam telewizyjnych samochód o tekst "wezwanie do działania".

Jednym z ograniczeń z usług SMS jest to, że masz tylko 160 znaków w automatycznej odpowiedzi. Więc wyobraź sobie, że tylko texted w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat nowego samochodu. Będziesz zazwyczaj otrzymasz odpowiedzi tekst z powrotem z obietnicą dzwonić do ciebie w ciągu najbliższych 24 godzin. Kłopot w tym, że jesteś entuzjazmem więcej informacji zaczyna mniej lub bardziej maleje tak szybko, jak dokonaniu pierwszego kontaktu. Do czasu, gdy nadchodzi połączenie to pewnie ubolewając, wysyłanie SMS-ów w ogóle.

Co potrzebne jest sposobem na uzyskanie więcej informacji do konsumentów bezpośrednio w punkcie, w którym są najbardziej zainteresowani, gdy ich prawdopodobieństwo podejmowania decyzji o zakupie jest na najwyższym poziomie.